loading...

98music02

,    ,    متن آهنگ حواسم نيست بابك مافي,    دانلود آهنگ حواسم نیست بابک مافی,    آهنگ بی کلام حواسم نیست بابک مافی,    متن حو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 50 چهارشنبه 03 مهر 1398


,   

,    متن آهنگ حواسم نيست بابك مافي
,    دانلود آهنگ حواسم نیست بابک مافی
,    آهنگ بی کلام حواسم نیست بابک مافی
,    متن حواسم نیست بابک مافی
,    دانلود اهنگ حواسم نیست
,    آکورد آهنگ حواسم نیست بابک مافی
,    متن آهنگ حواسم نیست
,    دانلود اهنگ واریا حواسم نیست
,    اهنگ باز خوندم واسه تو با صدای دختر

,   

https://www.faratext.com/15024/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D9%81%DB%8C.html

باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو
میمیرم بگی به من احساستو , میمیرم , میمیرم , میمیرم

حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپسه من , حواسم نیست
حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپسه من , حواسم نیست

تکست آهنگ حواسم نیست بابک مافی

همه دیدن که میخندم وقتی اینجایی همه دیدن که میمیرم وقتی تنهایی
واقعی بود ته چشمام هر چی میدیدی هر چی خوندم هر چی گفتم هر چی میشنیدی

حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپسه من , حواسم نیست
حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست تویی دلواپسه من , حواسم نیست

**







برچسب ها متن آهنگ حواسم نيست بابك مافي دانلود آهنگ حواسم نیست بابک مافی آهنگ بی کلام حواسم نیست بابک مافی متن حواسم نیست بابک مافی دانلود اهنگ حواسم نیست آکورد آهنگ حواسم نیست بابک مافی متن آهنگ حواسم نیست دانلود اهنگ واریا حواسم نیست اهنگ باز خوندم واسه تو با صدای دختر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو