loading...

98music02

دانلود آهنگ مقصر حمید عسکری و امین قاضی,دانلود آهنگ شاد حمید عسگری,قشنگ ترین اهنگ حمید عسکری,آهنگ جدید حمید عسکری عشق آخر,دانلود اهنگ حمید عسگری جدید,دانلود آهنگ حمید عسکری سرنوشت,دانلود اهنگ جدید حمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 شنبه 25 خرداد 1398

دانلود آهنگ مقصر حمید عسکری و امین قاضی
,
دانلود آهنگ شاد حمید عسگری
,
قشنگ ترین اهنگ حمید عسکری
,
آهنگ جدید حمید عسکری عشق آخر
,
دانلود اهنگ حمید عسگری جدید
,
دانلود آهنگ حمید عسکری سرنوشت
,
دانلود اهنگ جدید حمید عسکری سیاره
,
دانلود اهنگ یادگاری از حمید عسکری
,
دانلود آهنگ بی تابی حمید عسکری

 

 متن آهنگ جدید حمید عسکری و امین قاضی به نام مقصر :

خبری از تو و برگشتن نیست من دیگه پنجره رو می بندم

تو آینه زل می زنم به صورتم من دارم برای کی می جنگم

خیلی حرفا واسه گفتن دارم واسه عکسی که ازت جا مونده

تو مقصر همه دردامی که همه وجودم و سوزونده

با سکوت کاغذم باز امشب قلمم به گریه افتاد و نوشت

با دستایی که همش می لرزید واست این درده دلا رو می نوشت

توی عکست هم بهم می خندی تو روزایی که همش اشک چشات

واسه زخمی که ازت خوردم من حتی زندگی دیگه سخته برام

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری و امین قاضی به نام مقصر

♫♫♫♫♫♫

خبری از تو و برگشتن نیست من دیگه پنجره رو می بندم

تو آینه زل می زنم به صورتم من دارم برای کی می جنگم

خیلی حرفا واسه گفتن دارم واسه عکسی که ازت جا مونده

تو مقصر همه دردامی که همه وجودم و سوزونده

با سکوت کاغذم باز امشب قلمم به گریه افتاد و نوشت

با دستایی که همش می لرزید واست این درده دلا رو می نوشت

توی عکست هم بهم می خندی تو روزایی که همش اشک چشات

واسه زخمی که ازت خوردم من حتی زندگی دیگه سخته برام

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری و امین قاضی به نام مقصر

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری و امین قاضی به نام مقصر

http://pop-music.ir/

 







برچسب ها دانلود آهنگ مقصر حمید عسکری و امین قاضی دانلود آهنگ شاد حمید عسگری قشنگ ترین اهنگ حمید عسکری آهنگ جدید حمید عسکری عشق آخر دانلود اهنگ حمید عسگری جدید دانلود آهنگ حمید عسکری سرنوشت دانلود اهنگ جدید حمید عسکری سیاره دانلود اهنگ یادگاری از حمید عسکری دانلود آهنگ بی تابی حمید عسکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو