loading...

98music02

  Download Song By Miaad Bi Gharaz - Asheghe Haris *** منو تو دوتا عاشق حریص واسه همدیگه عزیز مثله ما دوتا دیگه نیست .. منو تو دوتا آدم خاص حس عجیبی بین ماست اینا همه کاره خ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 دوشنبه 06 آبان 1398

 

Download Song By Miaad Bi Gharaz - Asheghe Haris

***

منو تو دوتا عاشق حریص واسه همدیگه عزیز

مثله ما دوتا دیگه نیست ..

منو تو دوتا آدم خاص حس عجیبی بین ماست

اینا همه کاره خداست .. کاره خداست

خوبه من ، من با تو دلم آرومه

 

کی جز من آخه قدر تورو می دونه

این عاشق بدون عشقش نمی تونه

خوبه من ، من با تو دلم آرومه

کی جز من آخه قدر تورو می دونه

این عاشق بدون عشقش نمی تونه

من یه آدم دو آتیشم نمی تونم باکسی که قاطی شم

یکی هست که بدجوری عاشق لجبازیشم

من یه آدم دو آتیشم نمی تونم باکسی که قاطی شم

یکی هست که بدجوری عاشق لجبازیشم 

عاشق لجبازیشم ...

خوبه من ، من با تو دلم آرومه

کی جز من آخه قدر تورو می دونه

این عاشق بدون عشقش نمی تونه

خوبه من ، من با تو دلم آرومه

کی جز من آخه قدر تورو می دونه

این عاشق بدون عشقش نمی تونه

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :5.55MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :2.27MB 

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو