loading...

98music02

این فاز چیه وقتی میدونی دوست دارم دیگه ناز چیهقصه این راز چیهکه میشی بعد باز تو می فهمیکه وجودت همه دنیاست..کاش بشهعشق من هم همه دنیاش بشهدوباره پاک بشهاشک از رو گونمدوباره بیاد تو خونم..وابستت شدم لا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 37 سه شنبه 07 آبان 1398

این فاز چیه وقتی میدونی دوست دارم دیگه ناز چیه
قصه این راز چیه
که میشی بعد باز تو می فهمی
که وجودت همه دنیاست..

کاش بشه
عشق من هم همه دنیاش بشه
دوباره پاک بشه
اشک از رو گونم
دوباره بیاد تو خونم..

وابستت شدم لامصب


شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

شاید نمیتونه حرف قلبمو بخونه
شاید نمیتونه..
شاید که زمونه نمیذاشت باهام بمونه
شاید نمیتونس..

وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو