loading...

98music02

کجا گمت کردم تو این شب جاری  هنوز میخوابم هنوز بیداری هنوز خوشبینی به سبزیِ فردا  کجا گمت کردم کجای این دنیا  ما اهل هم بودیم هم شب و هم فانوس کجا گت کردم کجای این کابوس پشت کدوم ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 سه شنبه 07 آبان 1398

کجا گمت کردم تو این شب جاری

 هنوز میخوابم هنوز بیداری

هنوز خوشبینی به سبزیِ فردا

 کجا گمت کردم کجای این دنیا

 

ما اهل هم بودیم هم شب و هم فانوس کجا گت کردم کجای این کابوس

پشت کدوم ابر بارونیِ پاییز کجای این هق هق این گریه ی یک ریز

 

شاید که برگردی شاید که پیدا شی

شاید که آغازی در انتها باشی

تمام دیروزو پِی تو میگردم

کجا گمم کردی کجا گمت کردم...

 

ما اهل هم بودیم هم شب و هم فانوس کجا گت کردم کجای این کابوس

پشت کدوم ابر بارونیِ پاییز کجای این هق هق این گریه ی یک ریز







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو