loading...

98music02

,    دانلود ترانه محلی نشینم روبرو قربان رویت,    دانلود ترانه مازنی تی بلارم,    دانلود ترانه تی بلارم مجید حسینی,    دانلود ترانه مازندران

♥حسـ ــین♥ بازدید : 96 پنجشنبه 05 دی 1398


,    دانلود ترانه محلی نشینم روبرو قربان رویت
,    دانلود ترانه مازنی تی بلارم
,    دانلود ترانه تی بلارم مجید حسینی
,    دانلود ترانه مازندرانی سر سنگ بشینم من زار بنالم
,    دانلود ترانه سر سنگ بشینم زار بنالم
,    دانلود ترانه جواد نکایی تی بلارم
,    ترانه جواد نکایی سر سنگ بشینم من زار بنالم
,    دانلود ترانه جواد نکایی ته بلارم
,    دانلود ترانه جواد نکایی بابا لیلی
,    Download Tarane
,   

 

 

سر سنگ بشینم من زار بنالم تی بلارم

بورم پیش خدا یک دم بنالم تی بلارم

می دل وا بورده وا بورده تی بلارم

می دل وای لله وا بورده تی بلارم

آهنگ سر سنگ بنشیم یک زار بنالم از جواد نکایی

سر سنگ بنشیم یک زار بنالم تی بلارم

بورم پیش خدا یک دم بنالم تی بلارم

می دل وا بورده وا بورده تی بلارم

می دل وای لله وا بورده تی بلارم

آهنگ سر سنگ بنشیم یک زار بنالم از جواد نکایی

بابا لیلی لیلی بازار شومبه

جان لیلی دیدن یار شومبه

بابا لیلی لیلی بازار شومبه

جان لیلی دیدن یار شومبه

بابا لیلی لیلی بازار شومبه

جان لیلی دیدن یار شومبه

بابا لیلی لیلی بازار شومبه

جان لیلی دیدن یار شومبه ….

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود ترانه محلی نشینم روبرو قربان رویت دانلود ترانه مازنی تی بلارم دانلود ترانه تی بلارم مجید حسینی دانلود ترانه مازندرانی سر سنگ بشینم من زار بنالم دانلود ترانه سر سنگ بشینم زار بنالم دانلود ترانه جواد نکایی تی بلارم ترانه جواد نکایی سر سنگ بشینم من زار بنالم دانلود ترانه جواد نکایی ته بلارم دانلود ترانه جواد نکایی بابا لیلی Download Tarane
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو