loading...

98music02

,    دانلود ترانه محلی دختر کوزه بدوش محسن دولت,    دانلود ترانه دختر کوزه به دوش علی براتی,    متن ترانه دختری کوزه بدوش گم کردم,    دختر ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 288 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود ترانه محلی دختر کوزه بدوش محسن دولت
,    دانلود ترانه دختر کوزه به دوش علی براتی
,    متن ترانه دختری کوزه بدوش گم کردم
,    دختر کوزه به دوش حسین عامری
,    محسن دولت دختری کوزه به دوش گم کردم
,    ترانه دختر کوزه به دوش حسین عامری
,    چشمه های ده ما کو خدایا
,    دانلود ترانه دختر کوزه به دوش از حسین عامری
,    دانلود ترانه محسن دولت پدر
,    دانلود ترانه mp3
,   

چشمه های ده ما کو خدایا

مردمان بی ریا کو خدایا

 خسته از شهر غریب و بی نشانم

جاده ی آن ده ما کو خدایا

 

 

دختر کوزه به دوش گم کردم

دلی پرجوشو خروش گم کرده ام

 

 

http://iran-music.net/محسن-دولت-دختر-کوزه-به-دوش

دانلود با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود ترانه محلی دختر کوزه بدوش محسن دولت دانلود ترانه دختر کوزه به دوش علی براتی متن ترانه دختری کوزه بدوش گم کردم دختر کوزه به دوش حسین عامری محسن دولت دختری کوزه به دوش گم کردم ترانه دختر کوزه به دوش حسین عامری چشمه های ده ما کو خدایا دانلود ترانه دختر کوزه به دوش از حسین عامری دانلود ترانه محسن دولت پدر دانلود ترانه mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو