loading...

98music02

,    متن اهنگ افغانی حس خوبیه,    متن رایگان حس خوبیه شادمهر,    متن اهنگ حس خوبیه شادمهر با لینک مستقیم,    متن اهنگ حس خوبیه ببینی یه نفر,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 29 شنبه 14 دی 1398


,    متن اهنگ افغانی حس خوبیه
,    متن رایگان حس خوبیه شادمهر
,    متن اهنگ حس خوبیه شادمهر با لینک مستقیم
,    متن اهنگ حس خوبیه ببینی یه نفر
,    متن اهنگ شادمهر حال خوب
,    متن ریمیکس آهنگ حس خوبیه شادمهر
,    متن متن اهنگ حس خوبیه شادمهر
,    متن ورژن عربی آهنگ حس خوبیه
,    متن موزیک ویدیو حس خوبیه شادمهر
,    متن آهنگهای افغانی

حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده

 واسه ی رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده

 حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه

دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه

تو همین لحظه که دل گیرم ازهمیشه به تو وابسته ترم

اگه حس خوبه تو به من نبود فکر عاشقی نمیزد به سرم

به من انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم کنارمی

به دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بیقرارمی الکی
.
.
.
حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده

 واسه ی رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده

 حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه

دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه

اون تو بدی که همیشه با نگاش لحظه های منو عاشقونه کرد

این منم که تو تموم لحظه ها واسه عاشقی تو رو بهونه کرد

هرگز اون نگاه مهربونت بی تفاوتی رو یاده من نداد

من پر از نیاز با تو بودنم مگه میشه قلبه من تو رو نخواد



 حس خوبیه ببینی یه نفر همه رو بخاطر تو پس زده

 واسه ی رسوندن خودش به تو همه راهو نفس نفس زده

 حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه

دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه







برچسب ها متن اهنگ افغانی حس خوبیه متن رایگان حس خوبیه شادمهر متن اهنگ حس خوبیه شادمهر با لینک مستقیم متن اهنگ حس خوبیه ببینی یه نفر متن اهنگ شادمهر حال خوب متن ریمیکس آهنگ حس خوبیه شادمهر متن متن اهنگ حس خوبیه شادمهر متن ورژن عربی آهنگ حس خوبیه متن موزیک ویدیو حس خوبیه شادمهر متن آهنگهای افغانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو