loading...

98music02

,    دانلود ترانه محلی فرهادم شیرینم کجایی,    دانلود ترانه فرهادم شیرینم کجایی از حسین عاشقی,    ترانه فرهادم شیرینم کجایی بیدل برزویی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 212 دوشنبه 16 دی 1398


,    دانلود ترانه محلی فرهادم شیرینم کجایی
,    دانلود ترانه فرهادم شیرینم کجایی از حسین عاشقی
,    ترانه فرهادم شیرینم کجایی بیدل برزویی
,    ترانه تصویری فرهادم شیرینم کجایی
,    فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری
,    دانلود ترانه فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری
,    فرهادم شیرینم کجایی حسین عاشقی
,    دانلود ترانه فرهادم از بیدل برزویی
,    ترانه فرهادوم شیرینوم کجایی دلتنگوم واسه من دنیایی
,    دانلود ترانه mp3
,   
,    دانلود ترانه محلی فرهادی
,    دانلود ترانه سجاد فرهادی ننه
,    دانلود ترانه دشتی سجاد فرهادی
,    دانلود ترانه سجاد فرهادی مادر
,    دانلود ترانه محلی سجاد فرهادی
,    دانلود ترانه های سجاد فرهادی
,    سجاد فرهادی محلی صوتی
,    اهنگهای سجاد فرهادی
,    ترانه های سجاد فرهادی
,    دانلود ترانه mp3

دلم گرفته مگه شراب مرهم کنه دردامو

دلتنگ یارم به غیر تو کسی نشنید حرفامو

تو این جهنم روزی هزار بار دارم میسوزم

یارم تو برگرد تو دنیامی دوست دارم هنوزم

فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی

برگردو واست بیقرارم تا واست آرامش بیارم

فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی

برگردو واست بیقرارم تا واست آرامش بیارم

غریب و تنهام چرا تنهام گذاشتی دیوونه

تاریک و سرده بعد تو این خونه شده غمخونه

تو این جهنم اگه نباشی بی تو من میمیرم

تو این دل من کسی جز تو نمیمونه شیرینم

فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی

برگردو واست بیقرارم تا واست آرامش بیارم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود ترانه محلی فرهادم شیرینم کجایی دانلود ترانه فرهادم شیرینم کجایی از حسین عاشقی ترانه فرهادم شیرینم کجایی بیدل برزویی ترانه تصویری فرهادم شیرینم کجایی فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری دانلود ترانه فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری فرهادم شیرینم کجایی حسین عاشقی دانلود ترانه فرهادم از بیدل برزویی ترانه فرهادوم شیرینوم کجایی دلتنگوم واسه من دنیایی دانلود ترانه mp3 دانلود ترانه محلی فرهادی دانلود ترانه سجاد فرهادی ننه دانلود ترانه دشتی سجاد فرهادی دانلود ترانه سجاد فرهادی مادر دانلود ترانه محلی سجاد فرهادی دانلود ترانه های سجاد فرهادی سجاد فرهادی محلی صوتی اهنگهای سجاد فرهادی ترانه های سجاد فرهادی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو