loading...

98music02

,    متن اهنگ سر از کار چشمات در نیاورد,    اهنگ سر از کار چشمات با گیتار,    متن آهنگ سر از کار چشمات کیمیا,    متن سر از کار چشمات, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 سه شنبه 17 دی 1398


,    متن اهنگ سر از کار چشمات در نیاورد
,    اهنگ سر از کار چشمات با گیتار
,    متن آهنگ سر از کار چشمات کیمیا
,    متن سر از کار چشمات
,    متن اهنگ محسن یگانه بنام سر از کار چشمات
,    متن اهنگ گناهی ندارم از سارا یوسفی
,    متن اهنگ گناهی ندارم از کیمیا
,    آهنگ گناهی ندارم محسن یگانه 320
,    متن اهنگ گناهی ندارم یگانه با لینک مستقیم
,    متن آهنگ
,   

گناهی ندارم ، ولی قسمت اینه

که چشمای کورم ، به راهت بشینه

برای دلِ من ، واسه جسم خسته ام

منی که غرورو ، توو چشمات شکستم

سَر از کار چشمات ، کسی در نیاورد

که هر کی تو رو خواست ، یه روزی بَد آورد

برای دلِ من ، واسه جسمِ خسته ام

منی که غرورو ، توو چشمات شکستم

واسه من که برعکس کار زمونه

یکی نیست که قدر ، دلم رو بدونه

گناهی ندارم ، ولی قسمت اینه

که چشمای کورم ، به راهت بشینه

هنوزم زمستون ، به یادت بهاره

توو قلبم کسی جز تو جایی نداره

صدای دلم ، ساز ناسازگاره

سکوتم به جز تو ، صدایی نداره

توو خواب و خیالم ، همش فکر اینم

که دستاتو باز هم ، توو دستام ببینم

ولی حیف از این خواب پریدم که باز هم

با چشمای کورم ، به راهت بشینم

سَر از کار چشمات ، کسی در نیاورد

که هر کی تو رو خواست ، یه روزی بَد آورد

برای دلِ من ، واسه جسمِ خسته ام

منی که غرورو ، توو چشمات شکستم







برچسب ها متن اهنگ سر از کار چشمات در نیاورد اهنگ سر از کار چشمات با گیتار متن آهنگ سر از کار چشمات کیمیا متن سر از کار چشمات متن اهنگ محسن یگانه بنام سر از کار چشمات متن اهنگ گناهی ندارم از سارا یوسفی متن اهنگ گناهی ندارم از کیمیا آهنگ گناهی ندارم محسن یگانه 320 متن اهنگ گناهی ندارم یگانه با لینک مستقیم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو