loading...

98music02

,    متن آهنگ میلاد بهشتی مسافر,    متن آهنگ میلاد بهشتی گریه کردم,    متن آهنگ میلاد بهشتی بی قانون,    آهنگ میلاد بهشتی تنهایی,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 36 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن آهنگ میلاد بهشتی مسافر
,    متن آهنگ میلاد بهشتی گریه کردم
,    متن آهنگ میلاد بهشتی بی قانون
,    آهنگ میلاد بهشتی تنهایی
,    متن آهنگ میلاد بهشتی نامرد
,    متن آهنگ میلاد بهشتی بیمار
,    متن آهنگ میلاد بهشتی تنهایی
,    جدیدترین آهنگ میلاد بهشتی
,    متن آهنگ ویدیو میلاد بهشتی تنهایی
,    متن اهنگ

هر جا رو گشتم نبودی بگو کجا بودی عشقم دنیامو کردی ویرونه انگار بی تو کوره چشمم
تو که مغرور شدی از من دور شدی تو که میگفتی می مونی نگو مجبور شدی بری تو مسافری

حالا از تو ندارم حتی نشونی کاش میشد برگردیم عقب به روزی
تو که آسمون من بودی و من ماهت چه جوری میشه ازم جدا بشه راهت

تو که آسمون من بودی و من ماهت چه جوری میشه ازم جدا بشه راهت

نه میتونم ازت بگذرم نه میتونم از این خوابه بد بپرم همه میگن که بیخیاله تو باشمو این راهو نرم

زندگیم شد پر از دلهره نفسامو داره رفتنت میبره

نمیدونم این چه حسیه که خیلی وقته داره عمرمو میخوره چجوری میشه ازم جدا بشه راهت

تکست آهنگ مسافر میلاد بهشتی

هر جا رو گشتم نبودی بگو کجا بودی عشقم دنیامو کردی ویرونه انگار بی تو کوره چشمم
تو که مغرور شدی از من دور شدی تو که میگفتی می مونی نگو مجبور شدی بری تو مسافری

حالا از تو ندارم حتی نشونی کاش میشد برگردیم عقب به روزی
تو که آسمون من بودی و من ماهت چه جوری میشه ازم جدا بشه راهت

تو که آسمون من بودی و من ماهت چه جوری میشه ازم جدا بشه راهت

نه میتونم ازت بگذرم نه میتونم از این خوابه بد بپرم همه میگن که بیخیاله تو باشمو این راهو نرم

زندگیم شد پر از دلهره نفسامو داره رفتنت میبره

نمیدونم این چه حسیه که خیلی وقته داره عمرمو میخوره چجوری میشه ازم جدا بشه راهت

**







برچسب ها متن آهنگ میلاد بهشتی مسافر متن آهنگ میلاد بهشتی گریه کردم متن آهنگ میلاد بهشتی بی قانون آهنگ میلاد بهشتی تنهایی متن آهنگ میلاد بهشتی نامرد متن آهنگ میلاد بهشتی بیمار متن آهنگ میلاد بهشتی تنهایی جدیدترین آهنگ میلاد بهشتی متن آهنگ ویدیو میلاد بهشتی تنهایی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو