loading...

98music02

,    متن آهنگ میلاد بهشتی تنهایی,    متن آهنگ میلاد بهشتی برگرد,    متن آهنگ میلاد بهشتی گریه کردم,    اکورد آهنگ تنهایی میلاد بهشتی, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن آهنگ میلاد بهشتی تنهایی
,    متن آهنگ میلاد بهشتی برگرد
,    متن آهنگ میلاد بهشتی گریه کردم
,    اکورد آهنگ تنهایی میلاد بهشتی
,    متن آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب
,    متن آهنگ میلاد بهشتی بعد تو
,    متن آهنگ کی قلبتو دزدیده آخه
,    متن آهنگ میلاد بهشتی کاش
,    اکورد آهنگ کی قلبتو دزدیده اخه
,    متن اهنگ
,   

متن آهنگ تنهایی میلاد بهشتی

 

ترانه و شعر آهنگ تنهایی میلاد بهشتی

کی قلبتو دزدیده آخه اینجوری میری عشقِ من تو هم آخر میمونی تنها یه روزی میشی مثله من

عشقهای امروزیه میره یه روزی میاد یه روزی میره
تا به خودت بیای میبینی تنها موندی و خیلی دیره خیلی دیره

تکست آهنگ تنهایی میلاد بهشتی

بی دلیل و بیهوده میری این راه تمومی نداره دنیات شده پر از تنهایی دیگه واست جا نداره

کی قلبتو دزدیده آخه اینجوری میری عشقِ من تو هم آخر میمونی تنها یه روزی میشی مثله من
کی قلبتو دزدیده آخه اینجوری میری عشقِ من تو هم آخر میمونی تنها یه روزی میشی مثله من

تو هم آخر می مونی تنها یه روزی میشی مثله من

**







برچسب ها متن آهنگ میلاد بهشتی تنهایی متن آهنگ میلاد بهشتی برگرد متن آهنگ میلاد بهشتی گریه کردم اکورد آهنگ تنهایی میلاد بهشتی متن آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب متن آهنگ میلاد بهشتی بعد تو متن آهنگ کی قلبتو دزدیده آخه متن آهنگ میلاد بهشتی کاش اکورد آهنگ کی قلبتو دزدیده اخه متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو