loading...

98music02

دانلود آهنگ جدید از من سیری با صدای محمدرضا هدایتی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید… متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام تو از من سیری  کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

♥حسـ ــین♥ بازدید : 54 یکشنبه 29 دی 1398

دانلود آهنگ جدید از من سیری با صدای محمدرضا هدایتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام تو از من سیری

 کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تـر از , من شبا دلم میگیره

جای امنی توی دستات واسه من همیشه داری

مثل کوهم وقتـی که تو سر رو شونه هام میزاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره هام

من بی تو اینجام میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگـیری اسیری تو خاطره هام

من بـی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

 کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

 

ای تو مهربون تر از , من شبا دلم میگیره

جای امنی توی دستات واسه من همیشه داری

مثل کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میزاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره هام

من بی تو اینجام میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره هام

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام تو از من سیری در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو