loading...

98music02

متن دکلمه مرتضی سرمدی به نام تخت خواب بی تو داشتن و خواستن بعضی از آدما توی زندگی تاوان داره تاوانشم حسرت و تنهاییه.اما من هنوزم میگم تاوانشم قشنگه دیشب که داشتم توی خیابون قدم میزدم دو نفرو دیدم که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 39 دوشنبه 05 خرداد 1399

متن دکلمه مرتضی سرمدی به نام تخت خواب بی تو

داشتن و خواستن بعضی از آدما توی زندگی تاوان داره تاوانشم حسرت و تنهاییه.اما من هنوزم میگم تاوانشم قشنگه

دیشب که داشتم توی خیابون قدم میزدم دو نفرو دیدم که چقدر شبیه ما بودن نگاه کردناشون خندیدناشون راه رفتنشون

یه دفه یه دفه یاد روزی افتادم که توی خیابون آروم دم گوشت گفتم دوستت دارم تو بلند خندیدی

ولی من ترسیدم نه واسه خنده ی تو واسه نگاه مردم شهر آخه خندت انقدر قشنگ بود که ترسیدم همه عاشقت بشن

واسه همینم تو دلم صد بار به خودم لعنت فرستادم وااااای

حالا امروز من اینجا تنها با خودم نشستم و آرزوم شده یه بار دیگه بگم دوستت دارم و تو بخندی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو