loading...

98music02

,    متن اهنگ حجت درولی ای بی وفا,    دانلود اهنگ ای بی وفا از حجت درولی,    ای بی وفاعشق توداغونم کرد,    کد پیشواز همراه اول حجت درولی ای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 137 پنجشنبه 11 مرداد 1397


,    متن اهنگ حجت درولی ای بی وفا
,    دانلود اهنگ ای بی وفا از حجت درولی
,    ای بی وفاعشق توداغونم کرد
,    کد پیشواز همراه اول حجت درولی ای بی وفا
,    دانلود اهنگ حجت درولی قدیمی
,    حجت درولی دنیا
,    دانلود آهنگ حجت درولی آی دیوونه
,    حجت درولی سر به هوا
,    حجت درولی دنیای منه
,   

http://sakhamusic.ir/music-hojjat-dorvali-ay-bi-vafa-2/

متن آهنگ حجت درولی ای بی وفا 2

آی بی وفا کجا رفت قول و قرارت
چه نفرینی کنم بده یکم عذابت
آی بی وفا حرمتمو شکستی
به من بگو حالا یار کی هستی
آی بی وفا عشق تو داغونم کرد
در به درو سر به بیابونم کرد
من که واست خوب بودم حرف نداشتم
ازخودم زدم واسه تو کم نذاشتم
حاله من بد و حال تو عالی
زجر کشم می کنه جای خالیت
من اینجا جون میدم و تو بی خیالی
چه طور دلت میاد پا رو دلم بذاری
نگو به قلبم با اون می مونی
چه جوردلت می اد اخه چه طور می تونی
من بدون تو می میرم اصلا می دونی
آی بی وفا عشق تو داغونم کرد
در به درو سر به بیابونم کرد
من که واست خوب بودم حرف نداشتم
ازخودم زدم واسه تو کم نذاشتم







برچسب ها متن اهنگ حجت درولی ای بی وفا دانلود اهنگ ای بی وفا از حجت درولی ای بی وفاعشق توداغونم کرد کد پیشواز همراه اول حجت درولی ای بی وفا دانلود اهنگ حجت درولی قدیمی حجت درولی دنیا دانلود آهنگ حجت درولی آی دیوونه حجت درولی سر به هوا حجت درولی دنیای منه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو