loading...

98music02

من رگ بارون و زدموقتی چشام بارونی شدوقتی شلوغیه دلت درگیری بی قانونی شد من رگ بارون و زدم خبر نداری میدونم می خوام فراموشت کنم نمیتونم نمی تونم سرگرم هر چی بودی باش انگار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 جمعه 28 دی 1397

من رگ بارون و زدم
وقتی چشام بارونی شد


وقتی شلوغیه دلت 


درگیری بی قانونی شد




من رگ بارون و زدم 


خبر نداری میدونم 


می خوام فراموشت کنم 


نمیتونم نمی تونم 


سرگرم هر چی بودی باش 


انگار مزاحمت شدم 



ببخش اگه می خواستمت 


ببخش که عاشقت شدم 


عین خیالتم نبود 


وقتی غرور من شکست 


وقتی یکی شبیه من 


اومد به دلت نشست 


من رگ بارون و زدم 


وقتی چشام بارونی شد 


وقتی شلوغیه دلت 


درگیری بی قانونی شد 


من رگ بارون و زدم 


خبر نداری میدونم 


می خوام فراموشت کنم


نمیتونم نمی تونم


جدایی سخته باورش 


این روزا عادتم شده 


تنها رفیق این شبام 


تیک تیکه ساعتم شده 


من رگ بارون و زدم


تااز خیال من بری


فکر نمیکردم دل به یک 


نگاه تازه تر بدی

http://www.hammihan.com/post/1258811









برچسب ها متن آهنگ رگ بارون احمد سولو تکست آهنگ رگ بارون احمد سولو شعر آهنگ رگ بارون احمد سولو کد آهنگ رگ بارون احمد سولو دانلود آهنگ رگ بارون احمد سولو آهنگ رگ بارون احمد سولو آهنگ رگ بارون احمد سولو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو