loading...

98music02

دانلود آهنگ  بی تو تنهام از علی مهدوی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  بی تو تنهام از علی مهدوی,کد آوای انتظار همراه اول  بی تو تنهام از علی مهدوی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  بی تو تنهام از ع

♥حسـ ــین♥ بازدید : 216 شنبه 20 مرداد 1397

دانلود آهنگ  بی تو تنهام از علی مهدوی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  بی تو تنهام از علی مهدوی,کد آوای انتظار همراه اول  بی تو تنهام از علی مهدوی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  بی تو تنهام از علی مهدوی,متن آهنگ  بی تو تنهام از علی مهدوی,دانلود آهنگ  بی تو تنهام از علی مهدوی کیفیت 320,دانلود آهنگ  بی تو تنهام از علی مهدوی رمیکس Remix,

http://nakaman.net/217/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%AF.html

دانلود آهنگ بی تو تنهام علی مهدوی

آهنگ بی تو تنهام اجرای احساسی غمگین و خاطره انگیز با صدای علی مهدوی

پیشنهاد میکنم دانلودش کنید

متن آهنگ بی تو تنهام + دانلود

باورم کن بی تو تنهام تو نباشی سرده دنیام

بذار آدما بدونن عاشقم عاشقی رسوا

اگه روزی بدونم که تو دیگه منو نمیخوای

اگه دنیا منو بخواد بی تو من دنیا نمیخوام

آهنگ بی تو تنهام علی مهدوی

بی تو من یه بی پناهم تو قشنگترین پناهی

دستامو بگیر تو دستات لحظه ی دل بی قراری

بی تو من یه بی پناهم تو قشنگترین پناهی

دستامو بگیر تو دستات لحظه ی دل بی قراری

آهنگ بی تو تنهام علی مهدوی

خیلی وقته که میدونم یه کسی تو لحظه هاته

واسه ی به تو رسیدن مثل سایه پا به پاته

بار عشقمو نمیشه حتی رو کوهم بذاری

من که تکسوار رویام واسه ی عاشق سواری

آهنگ بی تو تنهام علی مهدوی

بی تو من یه بی پناهم تو قشنگترین پناهی

دستامو بگیر تو دستات لحظه ی دل بی قراری

بی تو من یه بی پناهم تو قشنگترین پناهی

دستامو بگیر تو دستات لحظه ی دل بی قراری

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ بی تو تنهام از علی مهدوی کد آهنگ پیشواز همراه اول بی تو تنهام از علی مهدوی کد آوای انتظار همراه اول بی تو تنهام از علی مهدوی کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی تو تنهام از علی مهدوی متن آهنگ بی تو تنهام از علی مهدوی دانلود آهنگ بی تو تنهام از علی مهدوی کیفیت 320 دانلود آهنگ بی تو تنهام از علی مهدوی رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو