loading...

98music02

 آهنگ غریبه آشنا افشین  دانلود موزیک ویدیو غریبه آشنااز همه اشنا ترم غریبه تر از همه شدغصه کوچیکه دلم چه ساده یک عالم شداز همه اشنا ترم رفت دیگه منو نخواست فرصت گفتنم نداد حتا برای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 50 سه شنبه 23 مرداد 1397

 آهنگ غریبه آشنا افشین 
 
دانلود موزیک ویدیو غریبه آشنا
از همه اشنا ترم غریبه تر از همه شد
غصه کوچیکه دلم چه ساده یک عالم شد
از همه اشنا ترم رفت دیگه منو نخواست 
فرصت گفتنم نداد حتا برای التماس 
غریبه آشنای من شکستن دل آسونه


اما اینو یادت نره دنیا یه جور نمی‌مونه
یکی‌ نشسته اون بالا دردهمنو خوب میدونه 
یه روز یکی‌ مثل خودت میاددلتو میشکونه 
وقت شکوندنه دلم حتی بهم نگاه نکرد 
به پای‌های هوی گریه‌هام خندیدو اتنا نکرد 
عکسهای یادگاریمو سوزوند با خودش نبرد 
رو تنهاییم چشماشو بست غصه اشکامو نخورد

غریبه آشنای من شکستن دل آسونه
اما اینو یادت نره دنیا یه جور نمی‌مونه
یکی‌ نشسته اون بالا دردهمنو خوب میدونه 
یه روز یکی‌ مثل خودت میاددلتو میشکونه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل غریبه آشنا افشین دانلود آهنگ غریبه آشنا افشین کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول غریبه آشنا افشین متن آهنگ غریبه آشنا افشین دانلود آهنگ غریبه آشنا افشین کد آهنگ پیشواز همراه اول غریبه آشنا افشین دانلود آهنگ غریبه آشنا افشین رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو