loading...

98music02

متن آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور,کد آوای انتظار همراه اول لحظه جدایی امیر پیشه ور,کد آهنگ پیشواز همراه اول لحظه جدایی امیر پیشه ور,دانلود آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور,کد آهنگ پیشواز ایرانسل لحظه جدایی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 پنجشنبه 01 شهریور 1397

متن آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور,کد آوای انتظار همراه اول لحظه جدایی امیر پیشه ور,کد آهنگ پیشواز همراه اول لحظه جدایی امیر پیشه ور,دانلود آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور,کد آهنگ پیشواز ایرانسل لحظه جدایی امیر پیشه ور,دانلود آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور رمیکس Remix,دانلود آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور کیفیت 320,

 

http://nakaman.net/27834/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%BA%D8%B6-%D9%BE%D9%86%D9%87%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D9%88%D8%B1.html

 

متن آهنگ

گريه كن چشماي من اين دم آخر همه حرفاتو بگو

اونقده تو خودت نسوز دل من همه دردات و بگو

لحظه جدايي اشكامو نگه داشتم توميدوني جز تو من كسي نداشتم

رفتي و تنهام من توي كوچه گريه كردم نه نتونستم بغضمو پنهون نكردم

خنده تلخم با نگاه آخر پرحرفه نگفته بود  وقتي چشمات غزل خداحافظي رو خونده بود

كاش از اول تو به من حرفاي آخرو مي گفتي تا كه از نفس نيافتم تو لحظه اي كه مي رفتي

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور کد آوای انتظار همراه اول لحظه جدایی امیر پیشه ور کد آهنگ پیشواز همراه اول لحظه جدایی امیر پیشه ور دانلود آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور کد آهنگ پیشواز ایرانسل لحظه جدایی امیر پیشه ور دانلود آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور رمیکس Remix دانلود آهنگ لحظه جدایی امیر پیشه ور کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو