loading...

98music02

متن آهنگ چرا فاصله میگیری,کد آوای انتظار همراه اول چرا فاصله میگیری,دانلود آهنگ چرا فاصله میگیری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا فاصله میگیری,دانلود آهنگ چرا فاصله میگیری کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 جمعه 02 شهریور 1397

متن آهنگ چرا فاصله میگیری,کد آوای انتظار همراه اول چرا فاصله میگیری,دانلود آهنگ چرا فاصله میگیری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا فاصله میگیری,دانلود آهنگ چرا فاصله میگیری کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا فاصله میگیری,دانلود آهنگ چرا فاصله میگیری رمیکس Remix,

 

دانلود آهنگ سعید شهروز به نام یه حال خوب

 

یه حال خوب و یه عشق تازه
میتونه که ما رو از نو بسازه
من احساسی به شکل خاصی
دوست دارم بی حد و اندازه
دلم درگیره واسه تو میره
ولی احساسم رو تو بی تاثیره
بسه دل دل کردن
بیا نزدیک من
چرا فاصله میگیری
عاشقم شو کم کم
من به تو نزدیکم
چرا فاصله میگیری
بسه دل دل کردن
بیا نزدیک من
چرا تنها داری میری
بی دلیل خاصی
از من احساسی
چرا فاصله میگیری
تو هر جا باشی حواسم اونجاست
بگو این روزا فکر تو کجاست
تو هر جا بری دنبالت میام
بگو مقصدت کجای دنیاست
دلم دنیاشو دست تو داده
نگو عاشق تو دنیا زیاده
منو اینجوری که هستم بشناس
دلم خیلی وقته تو رو میخواد
بسه دل دل کردن
بیا نزدیک من
چرا فاصله میگیری
عاشقم شو کم کم
من به تو نزدیکم
چرا فاصله میگیری
بسه دل دل کردن
بیا نزدیک من
چرا تنها داری میری
بی دلیل خاصی
از من احساسی
چرا فاصله میگیری
دانلود آهنگ با کیفیت

 

http://www.abanmusic.net/







برچسب ها متن آهنگ چرا فاصله میگیری کد آوای انتظار همراه اول چرا فاصله میگیری دانلود آهنگ چرا فاصله میگیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا فاصله میگیری دانلود آهنگ چرا فاصله میگیری کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا فاصله میگیری دانلود آهنگ چرا فاصله میگیری رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو