loading...

98music02

,    متن آهنگ همه وجود من از مصطفی فتاحی,    دانلود آهنگ توبه کردم مصطفی فتاحی 320,    آهنگ های مصطفی فتاحی ساقی,    مصطفی فتاحی پر دردم,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 66 جمعه 07 دی 1397




,    متن آهنگ همه وجود من از مصطفی فتاحی
,    دانلود آهنگ توبه کردم مصطفی فتاحی 320
,    آهنگ های مصطفی فتاحی ساقی
,    مصطفی فتاحی پر دردم
,    دانلود آهنگ های قدیمی مصطفی فتاحی
,    تمام.اهنگ های مصطفی فتاحی
,    گل عشقم توی دنیا لحظه هارو میشمارم
,    دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 94
,    دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خداحافظ

 

گل عشقم توي دنيا لحظه هاروميشمارم

شوق بازديدن رويت رونگاهم مينگارد

گفتي کوله بار دردي توي شهردوره گردي

من ميخوام دردم توباشي ميدونم بهونه کردي

همه ي وجودمن بودونبودمن نميره يادتوهيچوقت ازيادمن

تويادگارمي گل بهارمي ميشه ببينمت که بازکنارمي

بدون دلدارتم دل بيقرارتم اگه نيايي بي توميميرم

همه ي وجود من بود ونبود من نميره ياد تو هيچوقت ازياد من

تويادگارمي گل بهارمي ميشه ببينمت که باز کنارمي

بدون دلدارتم دل بيقرارتم اگه نيايي بي تو ميميرم

اگه بودي کنار من ميديدي سر به راه شدم

چي بگمو چي کار کنم باور کني حرف دلم

قبول دارم گذشته هام بوده همراه تلخ تو

عزيزم جبران ميکنم قسم به خوبي هاي تو

مديون توشدم من بهت بدي ها کردم

شک بد دلم رو به خدا توبه کردم

ميترسم نفرين تو اه پاک دل تو

دنبال من بگرده تا بگيره حق تو

اينو بذار رو قلبت بدون که دوست دارم

از روي دوست داشتنم بود اذيتت ميکردم

حالا که توبه کردم مي خوام کنارت باشم

تا آخر عمرمو توي نگاهت باشم

http://new-song.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B5%D8%B7%D9%81%DB%8C-%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85/







برچسب ها متن آهنگ همه وجود من از مصطفی فتاحی دانلود آهنگ توبه کردم مصطفی فتاحی 320 آهنگ های مصطفی فتاحی ساقی مصطفی فتاحی پر دردم دانلود آهنگ های قدیمی مصطفی فتاحی تمام.اهنگ های مصطفی فتاحی گل عشقم توی دنیا لحظه هارو میشمارم دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 94 دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خداحافظ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو