loading...

98music02

,    متن اهنگ صادق چرا با من,    دانلود اهنگ صادق نپرس,    متن آهنگ نپرس از صادق,    تفسیر آهنگ نپرس صادق,    دانلود موزیک وی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 جمعه 02 شهریور 1397


,    متن اهنگ صادق چرا با من
,    دانلود اهنگ صادق نپرس
,    متن آهنگ نپرس از صادق
,    تفسیر آهنگ نپرس صادق
,    دانلود موزیک ویدیو صادق نپرس
,    دانلود آهنگ صادق
,    دانلود اهنگ فدای سرت اگه برگا میریزه صادق
,    دانلود اهنگ صادق ساعت هفت صبح
,    دانلود اهنگ صادق این زمستون همش برفه

متن آهنگ نپرس صادق
Lyrics Music Sadegh Napors

آهنگهای آلبوم اوردوز

متن آهنگ نپرس صادق

 

ترانه و شعر آهنگ نپرس صادق
حرف نزدم امیدتو نکشتم
هیس ساکت فرو نکن از پشتم
نه نمیشه توکه مث اونا نیسی
صاف نرو روبروی اشاره انگشتم
فدای سرت اگه برگا میریزن
گلم این فصله دست ما نی که
هرچی که داری آرزوی بقیه س
گرچه که واسه ما سهم کوچیکه
وقتی چشمام خاکستری دید
فهمیدم مرامم وابستگی نی
فهمیدم عزیزامو دوست دارم
فهمیدم بجز این خاک بستری نی
برباد رفته هر روز هفته
این روزا این حسم ازتوم رفته
چنتایی دلو گرم کردم اما
این زمستون هرروز برفه اه
تکست آهنگ نپرس صادق
همون شهره شلوغ
هعییی
امروز تو من ساکته
زمان محو عبورحیف
اما بامن ثابته
بازم صاعقه
دل آسمونو کَند
بوی خاکو نم
اینم جالبه
ساعت ۷ صبح
تف
کارما دیگه از ۵ گذشت
منو بشناس از سرگذشت
گذشتم من از سره گذشت
یه وجب دو وجب آب
فرقی نداره از سرگذشت
یه نفرکیش هممون مات
حرف من اینه ازسرتا تَش

**

 

http://www.persiantext.ir/1931/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82.html







برچسب ها متن اهنگ صادق چرا با من دانلود اهنگ صادق نپرس متن آهنگ نپرس از صادق تفسیر آهنگ نپرس صادق دانلود موزیک ویدیو صادق نپرس دانلود آهنگ صادق دانلود اهنگ فدای سرت اگه برگا میریزه صادق دانلود اهنگ صادق ساعت هفت صبح دانلود اهنگ صادق این زمستون همش برفه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو