loading...

98music02

دوستت دارم چون دلمو نمیشکنی تو بیشتر از خودم فکر منی تو دوست دارم چون همیشه کنارمی تو خسته که باشم بیقرارمی تو بخاطر دلت که دریاست چشایی که تموم دنیاست همیشه از خودت گذشتیhttp://www.flashkhor.com به

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 سه شنبه 13 شهریور 1397

دوستت دارم
چون دلمو نمیشکنی تو
بیشتر از خودم فکر منی تو
دوست دارم
چون همیشه کنارمی تو
خسته که باشم بیقرارمی تو
بخاطر دلت که دریاست
چشایی که تموم دنیاست
همیشه از خودت گذشتی

http://www.flashkhor.com


به خاطر همین که هستی دوست دارم
دوستت دارم
تو واسه من نفسی
نیست مثه تو کسی
یه ستاره روی زمینی
تو پاک و مهربونی
تو قدرمو میدونی
توی دنیا بهترینی
تو واسه من نفسی
نیست مثه تو کسی
یه ستاره روی زمینی
تو پاک و مهربونی
تو قدرمو میدونی
همینکه هستی
بهترینی
دوستت دارم
چونکه تکیه گاهمی تو
تو گریه هام همیشه پناهم تو
دوستت دارم
چون توشبا ستارمی تو
همه میگن نیمه ی گمشدمی تو
بخاطر دلت که دریاست
چشایی که تموم دنیاست
همیشه از خودت گذشتی
به خاطر همین که هستی دوست دارم
دوستت دارم
تو واسه من نفسی
نیست مثه تو کسی
یه ستاره روی زمینی
تو پاک و مهربونی
تو قدرمو میدونی
توی دنیا بهترینی
تو واسه من نفسی
نیست مثه تو کسی
یه ستاره روی زمینی
تو پاک و مهربونی
تو قدرمو میدونی
همینکه هستی
بهترینی.
.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو