loading...

98music02

نمیخوام یه خونه تورویام بسازم نمیخوام قلبمو به هیشکی ببازم نمیخوام ترانم با اسمت شروع شه دیگه گیتارم نمیگیه دیدنت آرزوشه مثل تو میخوام به هرکسی رسیدم بگم عجیبه دیشب من خوابتو میدیدم مثل تو شعر بگم شعر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 سه شنبه 13 شهریور 1397

نمیخوام یه خونه تورویام بسازم
نمیخوام قلبمو به هیشکی ببازم
نمیخوام ترانم با اسمت شروع شه
دیگه گیتارم نمیگیه دیدنت آرزوشه
مثل تو میخوام به هرکسی رسیدم
بگم عجیبه دیشب من خوابتو میدیدم
مثل تو شعر بگم شعرای عاشقونه
بگم تواهل بهشتی جات تو آسمونه
بگو چه جوری بشم مثل خودت

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=7534


دلمو به همه بدم مثل خودت
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت
نمیخوام نامه هام تو دست تو باشه
آره بهتره که دیگه راهمون جدا شه
قلبمو من از تو همینجا پس میخوام
میخوام مثل توبشم من باهات راه نمیام
مثل تو میخوام من گم بشم واسه همیشه
بگم کار از کار گذشته دیر شده نمیشه
مثل تو میخوام از گریه ها رد بشم
میخوام از بری میمیرم به خدا رد بشم
بگو چه جوری بشم مثل خودت
دلمو به همه بدم مثل خودت
پشیمونم نشم مثل خودت
بگو چه جوری بشم مثل خودت.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو