loading...

98music02

آهنگ استرس امید علومی یه روز دعا کردی ازم جدا شی/به ارزوت رسیدی دلت خنک شدخواستی به پات بیوفتم پیش غریب و اشنا/زانو زدم دیدی دلت خنک شددلت خنک شد...من دارم دق می کنم دلت خنک شد/دارم هق هق می کنم دلت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 260 دوشنبه 29 بهمن 1397

آهنگ استرس امید علومی


یه روز دعا کردی ازم جدا شی/به ارزوت رسیدی دلت خنک شد
خواستی به پات بیوفتم پیش غریب و اشنا/زانو زدم دیدی دلت خنک شد
دلت خنک شد...
من دارم دق می کنم دلت خنک شد/دارم هق هق می کنم دلت خنک شد
دیدی دیوونه شدم این سهم من شد/بذار باشم تو خودم دلت خنک شد

 

دلت خنک شد...

من تو رو واسه خودت خواستم نه چیز دیگه/اونی که دست توی دستات میذاره داره بهت دروغ میگه
وقت رفتن تو به من گفتی برو عشق تو سرده/اگه اون پای تو وایسه خیلی مرده
من دارم دق می کنم دلت خنک شد/دارم هق هق می کنم دلت خنک شد
دیدی دیوونه شدم این سهم من شد/بذار باشم تو خودم دلت خنک شد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو