loading...

98music02

,    دانلود اهنگ از دنیا دادرسان,    دانلود تمام آهنگ های دنیا دادرسان,    لیست اهنگ های دنیا دادرسان,    دانلود همه اهنگ های دنیا دادرسان,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 321 پنجشنبه 04 مهر 1398



,    دانلود اهنگ از دنیا دادرسان
,    دانلود تمام آهنگ های دنیا دادرسان
,    لیست اهنگ های دنیا دادرسان
,    دانلود همه اهنگ های دنیا دادرسان
,    تمام اهنگ های دنیا دادرسان
,    دانلود اهنگ جدید دنیا دادرسان
,    دانلود اهنگ جدید دنیا دردسر
,    دانلود آهنگ های دنیا دادرسان مغرور
,    دانلود اهنگ های دنیا

http://musicnama.info/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%87%D9%85%D9%87-%DB%8C-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86/

 

آهنگ از این شهر

آهنگ از این شهر برو دنیا

ıllıllı حالا که منو میسوزونی پس
کاش اقلن بارون بیاد
•♫.• تویی که با دل من بد شدی •♫.•
رسید به کل دنیا خوبیات
مگه میشه منو یادت بره
یا نشناسی منو که میشناسمت
•♫.• این آدمی که از امشب میشم •♫.•
نتیجه کشتن احساسمه
کاری بکن نبینم تورو
اصلا بذار از این شهر برو
خودمو یا غرورمو بکش
•♫.• که فکر میکنم بگی هر دورو •♫.•
کاری بکن نبینم تورو
اصلا بذار از این شهر برو
خودمو یا غرورمو بکش

که فکر میکنم بگی هر دورو ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


آهنگ بدی برام

آهنگ بدی برام دنیا

ıllıllı عادت کردم من به این روزای سخت به این چشمای تر که میباره یه بند
مال هم بودیم تو پایم بودی دیگه نیستی تو
منم شبا پی دست تو میگردم بگو کجاست الان
•♫.• تو دست کیه منم توی اتاق تنها شبا اخه بدی برام تو •♫.•
خوبی نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبود عاشق به تو پس میگیرم ازت قلبمو

****

•♫.• باور کردم من همه دروغاتو تو گفتی به من کسی نمیگیره جامو •♫.•
ولی پر کردی جای منو الان ازم رد میشی بدون سلام
وانمود میکنیم اصلا ندیدیم همو بدلیه نمیگیره جای منو
تازه میفهمم عشقمون بودش سراب دیگه کارم اینه
همش توی اتاق تنها شبا اخه بدی برام تو
•♫.• خوبی نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو •♫.•
نبود عاشق به تو پس میگیرم ازت قلبمو ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


آهنگ بارون که میباره

آهنگ بارون که میباره دنیا

ıllıllı بارون که میباره اشکام میریزه
میلرزه دستامو دردام رو میشه
روزی که میرفتی دنیا به قلبم گفت
•♫.• روز های تنهایی داره شرو میشه داره شرو میشه •♫.•

رفتیو بعد از تو غمگینه غمگینم
چیزی بجز حسرت تو خلوته من نیست
اونقد من تنهام که هیچ این روزا
جز قاب عکس تو هم صحبت من نیست

***

•♫.• دلواپست میشم تو اوج تنهایی •♫.•
درگیر رویاتم از بس که زیبایی
گرم خیالتم توحال دل سردی
دنیامو میدم تا به خونه برگردی

•♫.• دلواپست میشم تو اوج تنهایی •♫.•
درگیر رویاهاتم از بس که زیبایی
گرم خیالتم توحال دل سردی
دنیامو میدم تا به خونه برگردی

بم بسته بم بسته هر راهی که میرم
•♫.• وقتی که چشمای تو چشم به راهم نیست •♫.•
از خونه این روزا اونقد دوری که
برگشتنت حتی دست خدا هم نیست ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


آهنگ دردسر

آهنگ دردسر

ıllıllı فهمیدی: دیوونتم پشتش در رفتی لعنتی منو بد بهم زدی
تو بهم قول دادی که یه وقت برام دردسر نشی‌ منو بد بهم زدی
•♫.• فاصلمون نشد عادت برا من نپرس حالمو جواب سادس خرابم •♫.•
شکسته بدی خوردم باز از علاقم چون تو دوریو منم طاقت ندارم
***
رفتی‌ که رفتی‌ الان فهمیدم زندگی‌ بی‌تو معنی‌ نداره
•♫.• :رفتی‌ که رفتی‌ الان من هیچ خیری ندیدم» از این علاقه •♫.•
دنیا واسم بعد تو شده بد خوب نمیشم مطمئنم
دنیا واسم شده بد تو دوری ازم ولی‌ من دورتم
•♫.• فاصلمون نشد عادت برا من نپرس حالمو جواب سادس خرابم •♫.•
شکسته بدی خوردم باز از علاقم چون تو دوریو منم طاقت ندارم ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


دانلود همه ی آهنگ های دنیا دادرسان

آهنگ جای همگی خالی

آهنگ جای همگی خالی

ıllıllı حال و هوای عالی؛ نگم برات چه حالی

•♫.• جای همگی خالی همش تو عشق و حالم؛ •♫.•

ببخیالم که چه اتفاقی افتاده توو عالم

همه چی سر جاشه معلومه چرا نباشه

چه دلیلی داره که آدم رو به راه نباشه

•♫.• دل باید عین شاهین تو هوا رهاشه؛•♫.•

من از دم شکستم هر سدی که جلوم بود

یه جاهایی رفتم که قبل من پلمپ بود

اصلا نذاشتم؛ دلگیر شه روزگارم

•♫.• چون قصد نداشتم هیچ موقع کم بیارم •♫.•

حس پرواز مث خون توی‌ رگ هام جاریه هر روز

آرزوهام؛ با منن بعد بیدار یه هر روز

زندگی میکنم اندازه صد سال در روز هر روز ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


دانلود آهنگ یه آب خوش از گلومون پایین نرفته

(کو تا بیاد)

آهنگ کو تا بیاد

ıllıllı ازت سر می‌ زنه روزی یه بار یه کار عجیب
نمیرسه به مقصد هیچ بار کجی
•♫.• بدهکار پررو تویی من طلبکار نجیب •♫.•
حرف نمیره تو کلت؛ رو دور لجی
یه آب خوش از گلومون پایین نرفته؛
یه روز و بذار نجنگیم یه روز در هفته؛
نمیتونی‌ پی یه حرفو انقد نگیری
•♫.• میرم ولی‌ دیگه سراغ منو من بعد نگیری •♫.•
توقع ندارم؛ از یکی‌ مث تو کوتاه بیاد
دل تو کوتاه؛ بیاد کو تا بیاد
لجو لج بازی‌ چیزیه که هست. میون ما زیاد
تو خودت با خودت نمی سازی ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


دانلود همه ی آهنگ های دنیا

آهنگ مغرور

آهنگ مغرور دنیا

ıllıllı حالم خرابه از بس دل منو شکوندی؛ از قصد
باشه ولی یادت باشه این راهی که داری؛؛؛؛ میری تهش بسته است
رفتارات همش زنندست تو دست از این کارات بردار بس کن
•♫.• تو که خوب میدونی دلم بهت وابسته است •♫.•
خوبه ادم روی اشکالاش.؛؛؛ یکمی کار کنه به جای این که اونو انکار کنه
ولی تو انقدر که مغروری کاراتو پیش میبری زوری
دیگه خسته شدم از همه حرفات کارمون شده همش جنگ و دعوا
***
دیوونه بازیات کلافم کرد یه روز باهام؛ خوبی یه روز باهام بد
دیگه خستم کردی با اون رفتارای بچه گونت
تو میخوایی همش حرف حرف تو باشه نه دیگه دلم میخواد ازت جدا شه
•♫.• این رابطه دیگه؛ به ته رسیده و اخراشه •♫.•
خوبه ادم روی بعضی خواسته هاش پا بذاره ازشون بگذره کنار بذاره
ولی تو انقدر که مغروری کاراتو پیش میبری زوری
دیگه خسته شدم از همه حرفات کارمون شده… همش جنگ و دعوا ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


آهنگ میدونی دوست دارم

آهنگ میدونی دوست دارم دنیا

ıllıllı یه حسی چند روزه تو دلم هست؛ که بدجوری منو درگیر کرده
با این که دیدنت چند لحظه بوده تموم زندگیم تغییر کرده
یه حسی چند روزه تو دلم هست که هر چی میگذره بازم جدیده؛
…صدای تو تا میرسه به گوشم به من حس عجیبی دست میده؛
•♫.• میدونی دوست دارم میدونی عاشق شدم •♫.•

من واسه تو میگذرم حتی شده از خودم

***

.نیمخوام یک دقیقه زیر بارون؛ برام جایی به جز چتر تو باشه
.میخوام عطری که میپیچه تو این شهر فقط تنها فقط عطر تو باشه
•♫.• تماشای تو خیلی اتفاقی یه وقتا که حواست نیست اصلا. •♫.•
نمیدونی برای زنده بودن چه دنیای قشنگی ساخته با من؛
میدونی دوست دارم میدونی عاشق شدم…

من واسه تو میگذرم حتی شده از خودم  ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


آهنگ تموم شد رفت

آهنگ تموم شد رفت دنیا

ıllıllı تموم شد دورت هرچی بدی بود؛ باهم

اره تموم شد؛ دورت تلخیایه کوتاهم

تموم شد دورت لحظه های بیمارم

•♫.• حالا خیالم تخت چشم رو هم که میزارم •♫.•

الان خیالم تخت چشم رو هم که میزارم

***

وقتی کارام داره خوب پیش میره؛

به خودم نمیگیرم حرفایه پشت سرو…

•♫.• خوش میگذرونم تو روزایه بد خوش ترم روزایه خوش ترو •♫.•

با قدرت ادامه میدم؛ گره میزنم بهم انگشتمو

با قدرت ادامه دادم ببین؛ رو دیوار جایه مشتمو ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


آهنگ صداها با همراهی ایمانمون و جی دال

آهنگ صداها با همراهی ایمانمون و جی دال

ıllıllı صداها میگن که تو هم میری؛ میگن آخرش که تو هم دیدی
صداها میگن که اومدی اینجا باشی, مهمون از عشق تو هم سیری
میگن این صداها تو سرم ، صداها تو سرم همش این صداها تو سرم.
میگن این صداها تو سرم صداها تو سرم ؛

•♫.• صداها تو سرم کنارمی هیچی‌ کم ندارم•♫.•
رو دوتا آبرو خم ندارم انقدر با تو داره خوش میگذار.
برا غصه‌ها اصلا وقت ندارم؛ وقتی‌ کنارم میشینی‌
…میدونی‌ هواتو من دارم می‌دونم هوا منو داری
وقتی‌ همه برن میمونی برا من تو بازم
؛میگه برام تو این دنیا, کسی غیر تو نیست؛
توی من میل به کسی جز میل به تو‌ نیست
•♫.• کل دنیارو گشتم کسی‌ عین تو نیست •♫.•
بهترین حس شدی چرا یه عیب به تو نی‌
میگم می‌خوام فقط بهم تکیه کنی‌
حس دوس داشتنو برام زنده کنی‌
می‌خوام وقتی‌ از همه دلت پره
فقط زنگ بزنی‌ به منو گریه کنی‌؛ولی… ıllıllı

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت عالی ۳۲۰


دانلود همه ی آهنگ های دنیا


دانلود همه ی آهنگ های دنیا دادرسان







برچسب ها دانلود اهنگ از دنیا دادرسان دانلود تمام آهنگ های دنیا دادرسان لیست اهنگ های دنیا دادرسان دانلود همه اهنگ های دنیا دادرسان تمام اهنگ های دنیا دادرسان دانلود اهنگ جدید دنیا دادرسان دانلود اهنگ جدید دنیا دردسر دانلود آهنگ های دنیا دادرسان مغرور دانلود اهنگ های دنیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو