loading...

98music02

      آخه تو چی داری تو این حوالی هرجا پا میزارم هواتو عشقه یه عشق تن ناز ساده ای و ناز محو تو میشم نگاتو عشقه  ای تو زیبا روی مهتابم مهر تو توی دلم افتاده دیگه ای دلا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 دوشنبه 06 آبان 1398

 

 

 

آخه تو چی داری تو این حوالی

هرجا پا میزارم هواتو عشقه

یه عشق تن ناز ساده ای و ناز

محو تو میشم نگاتو عشقه

 


ای تو زیبا روی مهتابم مهر تو توی دلم افتاده دیگه

ای دلارام جان جانان عشق تو از تو دلم بیرون نمیره

ای دلارام عاشقم من تک ستاره تو شب من

با خیالت سر سپردم تو نباشی بی تو مردم

بی تو بیقرارم بیقرار این دل دیونه ام اروم نداره

ای تو زیبا روی مهتاب مهر توی دلم افتاده دیگه

ای دلارام جان جانان عشق تو از تو دلم بیرون نمیره

ای تو زیبا روی مهتاب مهر تو توی دلم افتاده دیگه

ای دلارام جان جانان عشق تو از تو دلم بیرون نمیره

 

 

 

دانلود

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو