دانلود آهنگ علی باقری من لعنتی
Download Music Ali Bagheri Mane Lanati

آهنگ علی باقری بنام من لعنتی

مگه میشه غیر از منه لعنتی

کسی اینقدر خوب بلد باشدت

دانلود آهنگ علی باقری من لعنتی

 

متن آهنگ من لعنتی از علی باقری

ببین بی تو اینجا هوا ابریه
تو نیستی کنارم چقد سردمه

نبود تو آوار شد رو دلم
فقط یادگاریت برام مرهمه

هنوزم دارم زندگیت میکنم
هنوزم هوایه تو توو خونه هست

یه جوری به عکسات نگاه میکنم
که انگار یه عمرِ شدم بت پرست

مگه میشه غیر از منه لعنتی
کسی اینقدر خوب بلد باشدت

عذابش نمیگیره وجدانتو
Azabesh Nemigire Vojdaneto

چطور میگذره روز تو با شبت
Chetor Migzare Rooze To Ba Shabet

مگه میشه غیر از منه لعنتی
کسی اینقدر خوب بلد باشدت

عذابش نمیگیره وجدانتو
Azabesh Nemigire Vojdaneto

چطور میگذره روز تو با شبت
Chetor Migzare Rooze To Ba Shabet

ترانه آهنگ من لعنتی از علی باقری

تو اوج نشسته یه اشک رو صورتم
چقد ساده رفتی و من پیر شدم

تو آغوشه کی تو نفس میکشی
من اینجا به عشقه تو پاگیر شدم

تو فکر میکنی اون ازم بهتره
از عشقه جدید چی نصیبت شده

یه روزی میفهمی از این عشقه نو
تو حوایی و این سیبت شده

مگه میشه غیر از منه لعنتی
کسی اینقدر خوب بلد باشدت

عذابش نمیگیره وجدانتو
Azabesh Nemigire Vojdaneto

چطور میگذره روز تو با شبت
Chetor Migzare Rooze To Ba Shabet

مگه میشه غیر از منه لعنتی
کسی اینقدر خوب بلد باشدت

عذابش نمیگیره وجدانتو
Azabesh Nemigire Vojdaneto

چطور میگذره روز تو با شبت
Chetor Migzare Rooze To Ba Shabet

مگه میشه غیر از منه لعنتی
کسی اینقدر خوب بلد باشدت

عذابش نمیگیره وجدانتو
Azabesh Nemigire Vojdaneto

چطور میگذره روز تو با شبت
Chetor Migzare Rooze To Ba Shabet