loading...

98music02

 آهنگ زجر جدایی پویا بیاتی گفتی برم گفتم چرا؟گفتی پریشونی بسهگفتی یکی دلتنگمه, خیلی برام دلواپسهگفتی برمگفتم برو... امانگفتم تا ابدبا رفتنت توی چشام اشک جدایی حلقه زدگفتی برمگفتم برو...

♥حسـ ــین♥ بازدید : 199 چهارشنبه 09 آبان 1397

 آهنگ زجر جدایی پویا بیاتی
 
گفتی برم 
گفتم چرا؟
گفتی پریشونی بسه
گفتی یکی دلتنگمه, خیلی برام دلواپسه
گفتی برم
گفتم برو... امانگفتم تا ابد
با رفتنت توی چشام اشک جدایی حلقه زد

گفتی برم
گفتم برو... امانگفتم تا ابد
با رفتنت توی چشام اشک جدایی حلقه زد




تنهام خیالت پیشمه
زخمه دل درویشمه
هرجا بسوزم خاطرت خاکستر آتیشمه

تنهام خیالت پیشمه
زخمه دل درویشمه
هرجا بسوزم خاطرت خاکستر آتیشمه



بی شعله میسوزم ولی ای عشق خاموشم نکن
با من بمون با من بمون هرگز فراموشم نکن

من قلب چاقو خورده ام هم زنده ام هم مرده ام
بابودنت گل کرده ام با رفتنت پژمرده ام

من قلب چاقو خورده ام هم زنده ام هم مرده ام
بابودنت گل کرده ام با رفتنت پژمرده ام
بابودنت گل کرده ام با رفتنت پژمرده ام



تنهام خیالت پیشمه
زخمه دل درویشمه
هرجا بسوزم خاطرت خاکستر آتیشمه

تنهام خیالت پیشمه
زخمه دل درویشمه
هرجا بسوزم خاطرت خاکستر آتیشمه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو