loading...

98music02

,    متن اهنگ سهراب پاکزاد بارون,    دانلود آهنگ سهراب پاکزاد نگو نه,    سهراب پاکزاد دنیا,    دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد تنهایی, &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 شنبه 12 آبان 1397




,    متن اهنگ سهراب پاکزاد بارون
,    دانلود آهنگ سهراب پاکزاد نگو نه
,    سهراب پاکزاد دنیا
,    دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد تنهایی
,    دانلود آهنگ مهربون از سهراب پاکزاد
,    آهنگ بارون سهراب پاکزاد
,    دانلود آهنگ زیر بارون دنبالت دارم میگردم سهراب پاکزاد
,    سهراب پاکزاد انتظار

http://www.faratext.com/4500/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B2%D8%A7%D8%AF.html

متن آهنگ بارون سهراب پاکزاد
Lyrics Music Sohrab Pakzad Baroon

متن آهنگ بارون سهراب پاکزاد

 

ترانه و شعر آهنگ بارون سهراب پاکزاد

دوباره قراره بیقرارِ تو شم قراره بی تو خیسِ گریه شم بشینه گریه روی بالشم
شکستم نمیدونم که بار چندمه تو با منی ولی توهمه یه چیزی بعد رفتنت گمه

بارون واسه اولین باره میخوام نباره تو رو بیشتر از این به یادم نیاره
دارم میسوزم از تب چقدر حالِ من امشب گریه داره

بارون واسه اولین باره میخوام نباره تو رو بیشتر از این به یادم نیاره
دارم میسوزم از تب چقدر حالِ من امشب گریه داره

تکست آهنگ بارون سهراب پاکزاد

با همه یه مدته که سرده رابطه ام که بی تو گوشه گیر و ساکتم نگو به من که اشتباهتم
عطر تو از رو لباسِ من نمیپره از یاد من تو رو نمیبره نمیشه قلبم از تو بگذره

بارون واسه اولین باره میخوام نباره تو رو بیشتر از این به یادم نیاره
دارم میسوزم از تب چقدر حالِ من امشب گریه داره

بارون واسه اولین باره میخوام نباره تو رو بیشتر از این به یادم نیاره
دارم میسوزم از تب چقدر حالِ من امشب گریه داره







برچسب ها متن اهنگ سهراب پاکزاد بارون دانلود آهنگ سهراب پاکزاد نگو نه سهراب پاکزاد دنیا دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد تنهایی دانلود آهنگ مهربون از سهراب پاکزاد آهنگ بارون سهراب پاکزاد دانلود آهنگ زیر بارون دنبالت دارم میگردم سهراب پاکزاد سهراب پاکزاد انتظار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو