loading...

98music02

,    متن اهنگ دوست دارم کامران هومن,    دانلوداهنگ دوست دارم خیلی زیادازکامران وهومن,    اگه تورو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش دانلود,    مت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,    متن اهنگ دوست دارم کامران هومن
,    دانلوداهنگ دوست دارم خیلی زیادازکامران وهومن
,    اگه تورو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش دانلود
,    متن آهنگ کامران و هومن
,    اهنگ دوست دارم خیلی زیاد کامران هومن اپارات
,    کامران هومن من اگ نباشم
,    متن آهنگ کامران و هومن تو واسه من نفسی
,    اهنگ این جمله ی من دوست دارم خیلی زیاد
,    متن آهنگ جدید کامران و هومن بانوی عشق

,   
,   

اگه دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش

منو ببخش اگه شبا ستارهارو میشمارم
منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوست دارم

منو ببخش من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدم
نشونیت و نه به شب و نه دسته آسمون بدم

منو ببخش اگه می خوام تو رو فقط واسه خودم
ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم

منو ببخش من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدم
نشونیت و نه به شب و نه دسته آسمون بدم

منو ببخش اگه همش میسپرمت دست خدا
اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شماااا

منو ببخش منو ببخش

منو ببخش منو ببخش

منو ببخش منو ببخش

منو ببخش منو ببخش

اگه دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش

منو ببخش من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدم
نشونیت و نه به شب و نه دسته آسمون بدم

منو ببخش اگه می خوام تو رو فقط واسه خودم
ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم


منو ببخش من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدم
نشونیت و نه به شب و نه دسته آسمون بدم

منو ببخش اگه می خوام تو رو فقط واسه خودم
ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم

مممممم

منو ببخش
منو ببخش

 
http://www.topforum.ir/threads/77790/page-2







برچسب ها متن اهنگ دوست دارم کامران هومن دانلوداهنگ دوست دارم خیلی زیادازکامران وهومن اگه تورو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش دانلود متن آهنگ کامران و هومن اهنگ دوست دارم خیلی زیاد کامران هومن اپارات کامران هومن من اگ نباشم متن آهنگ کامران و هومن تو واسه من نفسی اهنگ این جمله ی من دوست دارم خیلی زیاد متن آهنگ جدید کامران و هومن بانوی عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو