loading...

98music02

نگو خدانگهداربرای آخرین بار ستاره دست نگه دارفرصت تازه می خوامقبل از خدانگهداریه وقت دیگه می خوام واسه دوباره ساختناین خواهش و رد نکنای گل هستی مننگو خدانگهدارستاره دست نگهدارفرصت تازه می خوامقبل از خ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 104 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398

نگو خدانگهدار
برای آخرین بار ستاره دست نگه دار
فرصت تازه می خوام
قبل از خدانگهدار
یه وقت دیگه می خوام واسه دوباره ساختن
این خواهش و رد نکن
ای گل هستی من

نگو خدانگهدار
ستاره دست نگهدار
فرصت تازه می خوام
قبل از خدانگهدار


به تو قسم که این بار
گریت نمی شه تکرار
نزار دلم بگیره نگو خدا نگهدار

برای آخرین بار
ستاره دست نگهدار
فرصت تازه می خوام
قبل از خدانگهدار
یه وقت دیگه می خوام واسه دوباره ساختن
این خواهش و رد نکن
ای گل هستی من

نگو خدانگهدار
ستاره دست نگهدار
فرصت تازه می خوام
قبل از خدانگهدار
به تو قسم که این بار

گریت نمی شه تکرار
نزار دلم بگیره نگو خدا نگهدار

نگو خدا نگهدار
ستاره دست نگهدار
فرصت تازه می خوام
قبل از خدانگهدار

به تو قسم که این بار
گریت نمی شه تکرار
نزار دلم بگیره نگو خدا نگهدار







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو