loading...

98music02

طرز نگاتو دوست دارمصدای پاتو دوست دارمببین دارم بهت می گمدوست دارم، دوست دارمببین دارم بهت می گمدوست دارم ،دوست دارمبرق چشاتو دوست دارمچشم سیاتو دوست دارموقتی که چشمک می زنیمن اون چشاتو دوست دارموقتی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398

طرز نگاتو دوست دارم
صدای پاتو دوست دارم
ببین دارم بهت می گم
دوست دارم، دوست دارم
ببین دارم بهت می گم
دوست دارم ،دوست دارم
برق چشاتو دوست دارم
چشم سیاتو دوست دارم
وقتی که چشمک می زنی
من اون چشاتو دوست دارم
وقتی که چشمک می زنی
من اون چشاتو دوست دارم


خندیدناتو دوست دارم
وقتی کنار من باشی
خندیدناتو دوست دارم
وقتی کنار من باشی
یا که قدم بر می داری
من جای پاتو دوست دارم
یا که قدم بر می داری
من جای پاتو دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم

من اون صداتو دوست دارم
وقتی می گی دوستم داری
من اون صداتو دوست دارم
وقتی می گی دوستم داری
وقتی که تو تنهایی هام
سر روی شونه ام می ذاری
وقتی که تو تنهایی هام
سر روی شونه ام می ذاری
دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم

دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم
دوست دارم، دوست دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو