loading...

98music02

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من بدون تو یا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره ,دانلود آهنگ جدید دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره,متن آهنگ دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره ,دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره,

 

 

دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره

خزون این دلم من با تو همیشه بهاره تو بمون کنارمن

  قلبم بی تو بیقراره دل خستم بخدا بی تو پناهی نداره
بی تو من پرنده شکسته پرتو قفسم
تو بمون کنارمن بدون تویی هم نفسم

تو بمون کنارمن توی توی همه کسم
  فدای نگات بشم میخوام کنار تو باشم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

btab74.rozblog.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ بیکلام دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره دانلود آهنگ جدید دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره متن آهنگ دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو