loading...

98music02

دانلود آهنگ بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم با کیفیت 320,بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم,کد آهنگ پیشواز همراه اول بگو یا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 شنبه 18 خرداد 1398

 

 

بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم

برای من که دلگرمی نبودی😔

برای تو خود دلتنگی بودم💔💔

بگو یادت نرفته حلقه ای که تو ماه دی باهم ست کرده بودیم🥀🥀🥀

بگو یادت نرفته خاطراتم

که ما نسبت به هم خیلی حسودیم

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم با کیفیت 320 بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم کد آهنگ پیشواز همراه اول بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم متن آهنگ بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم دانلود آهنگ جدید بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم دانلود ریمیکس بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم کد آهنگ پیشواز ایرانسل بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم دانلود آهنگ بیکلام بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود لینک مستقیم آهنگ بگو یادت نرفته خنده هامون بگو یادت نرفته من کی بودم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو