loading...

98music02

  ♫♫♫دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شوده♫♫♫ اینقدر دورم از توکه دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده ♫♫♫تنها مدارا میکنیم دنیا عجب جایی شده♫♫♫ هرشب تو رویای خودم آغوشتو تن میکن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 50 پنجشنبه 04 مهر 1398

 

♫♫♫دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شوده♫♫♫
اینقدر دورم از توکه دنیا فراموشم شده
دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده
♫♫♫تنها مدارا میکنیم دنیا عجب جایی شده♫♫♫
هرشب تو رویای خودم آغوشتو تن میکنم
آینده این خونرو باشمع روشن میکنم

 

هر شب تو رویا خودم در حسرت فردای تو♫♫♫
♫♫♫تقویمم و پر میکنم هر روز این تنهایی و فردا رو تصور میکنم
هم سنگ این روزای من حتی شبم تاریک نیست
♫♫♫اینجا به جز دوریه تو چیزی به من نزدیک نیست♫♫♫
هر شب تو رویا خودم دنیای این روزای من
♫♫♫هم قد تن پوشم شوده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده♫♫♫

 

nafismusic.ir

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دنیای این روزای من دانلود آهنگ دنیای این روزای من 128 دانلود آلبوم دنیای این روزای من+کیفیت 320 دانلود آلبوم دنیای این روزای من داریوش ویکی صدا دانلود موزیک ویدیو دنیای این روزای من دانلود آهنگ دنیای این روزای من با دیالوگ بهروز وثوقی دانلود اهنگ داریوش دنیای این روزای من ریمیکس اهنگ دنیای این روزای من داریوش اپارات آلبوم داریوش بنام دنیای این روزای من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو