loading...

98music02

متن آهنگ علی Ezza خوبه حالمهمراه با دانلود آهنگ علی Ezza خوبه حالم Text  Music Ali Ezza Khoobe Halam  زندگی سیاه سفید بزرگ مثهتو لحظه عاشق نباشه که فرداچشات منو گرفت انگار برق داشتانگار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 سه شنبه 12 تیر 1397



متن آهنگ علی Ezza خوبه حالم

همراه با دانلود آهنگ علی Ezza خوبه حالم

 Text  Music Ali Ezza Khoobe Halam 

زندگی سیاه سفید بزرگ مثه
تو لحظه عاشق نباشه که فردا
چشات منو گرفت انگار برق داشت
انگاری با همه فرق داشت
آفتاب میتابه رو ما
خوابیدیم رو شنا میریم فرو


نمیخوام هیچوقت کنه اون غروب
نمیخوایم هیچوقت کنه اون غروب
نه نمیخوام تموم بشه
نمیذارم روزات حروم بشه
میخوام من بمونم هر روز پیشت
هر روز پیشت
نه نمیخوام تموم بشه
نمیذارم روزات حروم بشه
میخوام من بمونم هر روز پیشت
آره هر روز پیشت
بگو تو میمونی پیشم تا تهش
بگو هر جا میرم هستی با من
بگو تو فقط با منی راحت
فقط با منی راحت
نمیخوام بگذره با تو ساعت
وقتی اینجایی من خوبه حالم
با تو من همیشه رو به راهم
همیشه رو به راهم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
تکست آهنگ علی Ezza خوبه حالم

دوست دارم وقتی میای میپوشی تو هودیمو
میای جلو برام تکون میدی بودیتو
بیب چقد خوبی چقد خوبی چقد خوبی تو
نمیتونم تحمل کنم دوریتو
خوبه که میدی به حرف من گوش
نمیخوام بیاد هیچوقت خم به ابروت
نمیذاشتم بری اگه دست من بود
جوری منو کشتی انگار قتل عمد بود
بیبی من کردم عادت بهت
طرز نگات با اون حالتت
چشمات منو دیوونه کرد
اونجوری نیگا نکن میدم کار دستت
با هیچی نمیکنم من عوض تورو
نمیخوام هیچوقت بدم از دست تورو
نمیذارم دیگه جای دیگه بری
هیشکیو نمیخوام من فقط تورو
بگو تو میمونی پیشم تا تهش
بگو هر جا میرم هستی با من
بگو تو فقط با منی راحت
فقط با منی راحت
نمیخوام بگذره با تو ساعت
وقتی اینجایی من خوبه حالم
با تو من همیشه رو به راهم
همیشه رو به راهم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم
خوبه حالم

تکست : علی Ezza  و ملودی






منبع:
http://www.texahang.org













اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو