loading...

98music02

X دانلود اهنگ نفرين به اين كاري كه با دلم كردي X دانلود اهنگ کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من X کاری ک با دلم کردی دشمن نمیکرد با من X دانلود اهنگ نفرین به تو مازیار فلاحی X&n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 650 یکشنبه 11 شهریور 1397
X دانلود اهنگ نفرين به اين كاري كه با دلم كردي X دانلود اهنگ کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من X کاری ک با دلم کردی دشمن نمیکرد با من X دانلود اهنگ نفرین به تو مازیار فلاحی X متن نفرین به تو X کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من زخمی که رو دلم گذاشتی X کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من زخمی که رو دلم گذاشتی آهن نمیکرد با من X دانلود آهنگ نفرین به تو یاسر محمودی X دانلود آهنگ نفرین به تو که سایه دردی X دانلود آهنگ نفرین به این کاری که با دلم کردی X اهنگ من دوستت دارم با اینکه نامردی X دانلود اهنگ کاری که بادلم کردی X دانلود اهنگ کاری که با دلم کردی X دانلود اهنگ کاری که بادلم کردی دشمن نمیکرد بامن X کاری که بادلم کردی دشمن نمیکرد با من X اهنگ کاری ک با دلم کردی دشمن نمیکرد با من X دانلوداهنگ کاری که بادلم کردی دشمن نمیکردبامن X دانلود آهنگ کاری که با دلم کردی X دانلود آهنگ کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من X اهنگ کاری که با دلم کردی X دانلود آهنگ کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد X اهنگ کاری که با من کردی دشمن نمیکرد با من

دانلود آهنگ کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من از خواننده ناشناس با لینک مستقیم

به همراه متن شعر این آهنگ غمگین و احساسی :

کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من

زخمی که رو دلم گذاشتی آهن نمیکرد با من

بهونه های تکراری میگیری و میسوزونی

منو میگی خوت بهتر میدونی

آره این مرد که با تو ساخت حقشه این همه بدی

http://nakaman.net/

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ نفرين به اين كاري كه با دلم كردي دانلود اهنگ کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من کاری ک با دلم کردی دشمن نمیکرد با من دانلود اهنگ نفرین به تو مازیار فلاحی متن نفرین به تو کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من زخمی که رو دلم گذاشتی کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من زخمی که رو دلم گذاشتی آهن نمیکرد با من دانلود آهنگ نفرین به تو یاسر محمودی دانلود آهنگ نفرین به تو که سایه دردی دانلود آهنگ نفرین به این کاری که با دلم کردی اهنگ من دوستت دارم با اینکه نامردی دانلود اهنگ کاری که بادلم کردی دانلود اهنگ کاری که با دلم کردی دانلود اهنگ کاری که بادلم کردی دشمن نمیکرد بامن کاری که بادلم کردی دشمن نمیکرد با من اهنگ کاری ک با دلم کردی دشمن نمیکرد با من دانلوداهنگ کاری که بادلم کردی دشمن نمیکردبامن دانلود آهنگ کاری که با دلم کردی دانلود آهنگ کاری که با دلم کردی دشمن نمیکرد با من اهنگ کاری که با دلم کردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو