loading...

98music02

,    ,    دانلود آهنگ بوی گل نرگس,    دانلود اهنگ گل نرگس مهرشاد,    دانلود آهنگ شیرازی تو گل نرگسی,    اهنگ شیرازی تو گل نرگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 92 دوشنبه 01 مرداد 1397


,   

,    دانلود آهنگ بوی گل نرگس
,    دانلود اهنگ گل نرگس مهرشاد
,    دانلود آهنگ شیرازی تو گل نرگسی
,    اهنگ شیرازی تو گل نرگسی
,    دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو
,   

دانلود تصنیف بوی خوش عید از سالار عقیلی

دانلود تصنیف بوی خوش عید از سالار عقیلی

Tasnif Booye Khoshe Eyd Salar Aghili

گلچین شده از آلبوم ” وطن “

دانلود تصنیف بوی خوش عید از سالار عقیلی

دانلود آهنگ + پخش آنلاین

دانلود با لینک مستقیم

متن کامل آهنگ ” تصنیف بوی خوش عید ” از سالار عقیلی در ادامه :

< بوی گل نرگس ، بوی گل نرگس

نه که بوی خوش عید است

شو پنجره بگشا ، شو پنجره بگشا

 

که نسیم است و نوید است

شو پنجره بگشا ، شو پنجره بگشا

که نسیم است و نوید است

♫♫♫

بوی گل نرگس ، بوی گل نرگس

نه که بوی خوش عید است

شو پنجره بگشا ، شو پنجره بگشا

که نسیم است و نوید است

شو پنجره بگشا ، شو پنجره بگشا

که نسیم است و نوید است

♫♫♫

رو خار غم از دل بکن ای دوست که نوروز

♫♫♫

رو خار غم از دل بکن ای دوست که نوروز

هنگام درخشیدن گل‌های امید است

هنگام درخشیدن گل‌های امید است

♫♫♫ دانلود تصنیف بوی خوش عید از سالار عقیلی ♫♫♫

بر لاله‌ی از برف برون آمده بنگر

♫♫♫

بر لاله‌ی از برف برون آمده بنگر

بر لاله‌ی از برف برون آمده بنگر

چون روی تو کز بوسه‌ی من

چون روی تو کز بوسه‌ی من سرخ و سپید است

♫♫♫

گر با دل خونین لب خندان بپسندی

گر با دل خونین لب خندان بپسندی

♫♫♫

گر با دل خونین لب خندان بپسندی

گر با دل خونین لب خندان بپسندی

با من ، با من ، با من ، بامن بزنین جام

با من بزن این جام که ایام سعید است

با من بزن این جام که ایام سعید است

بوی گل نرگس ، بوی گل نرگس

نه که بوی خوش عید است

شو پنجره بگشا ، شو پنجره بگشا

که نسیم است و نوید است

شو پنجره بگشا ، شو پنجره بگشا

که نسیم است و نوید است >

 

http://golchinahang.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b5%d9%86%db%8c%d9%81-%d8%a8%d9%88%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d8%b9%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d8%b9%d9%82%db%8c%d9%84%db%8c/#more-3647







برچسب ها دانلود آهنگ بوی گل نرگس دانلود اهنگ گل نرگس مهرشاد دانلود آهنگ شیرازی تو گل نرگسی اهنگ شیرازی تو گل نرگسی دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو