loading...

98music02

متن و تکست آهنگ دیدار آخر از امیر پیشه ور: تو که نمیخوای با من بمونی با من بخونی تو که نمیخوای اینجا بمونی اما میتونی این دم آخر برای رفتن از پیش چشمات ی کاری کن تو با من نمونه یاد اون نگات یاد اون نگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 404 پنجشنبه 01 شهریور 1397

متن و تکست آهنگ دیدار آخر از امیر پیشه ور:
تو که نمیخوای با من بمونی با من بخونی
تو که نمیخوای اینجا بمونی اما میتونی
این دم آخر برای رفتن از پیش چشمات
ی کاری کن تو با من نمونه یاد اون نگات
یاد اون نگاتــــــــــ
دیدار آخر با من بدی کن دست خودم نیست
من نمیتونم از تو چشات راه گذر نیست


راه گذر نیستـــــــــ
دیدار آخر دوباره بشکن همون دلی رو که خیلی وقته
نداره اینجا جز تو کسی رو جز تـــــــــــو کسی رو
دیدار آخر نذار دوباره به پات بیفتم تو چاره ای کن
از اینجا برم یادت نیفتم یادتــــــــــــــــــــــــ نیفتم
تو که نمیخوای با من بمونی با من بخونی
تو که نمیخوای اینجا بمونی اما میتونی
این دم آخر برای رفتن از پیش چشمات
ی کاری کن تو با من نمونه یاد اون نگات
یاد اون نگاتــــــــــ
یاد اون نگاتــــــــــ

 

http://tehranmusicdl.net/







برچسب ها دانلود آهنگ قدیمی امیر پیشه ور دیدار آخر کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیر پیشه ور دیدار آخر متن آهنگ امیر پیشه ور دیدار آخر دانلود آهنگ امیر پیشه ور دیدار آخر کیفیت 320 دانلود آهنگ امیر پیشه ور دیدار آخر کد آهنگ پیشواز همراه اول امیر پیشه ور دیدار آخر کد آوای انتظار همراه اول امیر پیشه ور دیدار آخر دانلود آهنگ امیر پیشه ور دیدار آخر رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو