دانلود آهنگ محمدرضا شجریان تصنيف چشم مست

Download Music Mohammadreza Shajarian Tasnife Cheshme Mast

آهنگ محمدرضا شجریان بنام تصنيف چشم مست

به تيغم گر زني، دستت نگيرم ماه من

اي سرو بلند بالا، رويت را به ما بنما

دانلود آهنگ محمدرضا شجریان تصنيف چشم مست

 

متن آهنگ تصنيف چشم مست از محمدرضا شجریان

به تيغم گر زني، به تيغم گر زني، دستت نگيرم ماه من

اي سرو بلند بالا، رويت را به ما بنما
ey sarve boland bala rooyat ra be ma benama

وگر تيرم زني، و گرنه تيرم زني، منت پذيرم ماه من

اي سرو بلند بالا، رويت را به ما بنما
ey sarve boland bala rooyat ra be ma benama

ترانه آهنگ تصنيف چشم مست از محمدرضا شجریان

بنازم چشم مستت را، نبينم من شکستت را
چو مستم کرده اي، چو مستم کرده اي، مستور منشين ماه من

اي سرو بلند بالا، رويت را به ما بنما
ey sarve boland bala rooyat ra be ma benama

چو نوشم داده اي، چو نوشم داده اي، زهرم منوشان ماه من

اي سرو بلند بالا، رويت را به ما بنما
ey sarve boland bala rooyat ra be ma benama

بنازم چشم مستت را
نبينم من شکستت را
نبينم من شکستت را