loading...

98music02

روزای بی تو بودنو از تو دلم خط می زدمواسه رسیدن به نگات از همه چی دل می کنمحرفای عاشقونمو مرهم قلبت می کنمیه آسمون حرف دلو فدای عشقت میکنمتوی تاریکی ساحل تو شدی فانوس دریابزار اعتراف کنم که مثه تو نیس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 146 چهارشنبه 23 آبان 1397

روزای بی تو بودنو از تو دلم خط می زدم
واسه رسیدن به نگات از همه چی دل می کنم
حرفای عاشقونمو مرهم قلبت می کنم
یه آسمون حرف دلو فدای عشقت میکنم

توی تاریکی ساحل تو شدی فانوس دریا
بزار اعتراف کنم که مثه تو نیست توی دنیا

قول میدم قسم بجونت آخرین خط و نشونه بجون خودت نباشی
مگه من تو دنیا غیر تو کسی دیگه ای دارم
من فقط می خوام به تو بگم


دوست دارم

واسه داشتنت رو اسم خیلی ها رو خط کشیدم
جز تو هیچکسو ندیدم هیچ صدائی نشنیدم
واسه اینکه با تو باشم اونا رو کنار گذاشتم
در ازای با تو بودن از همه اونا گذشتم

توی تاریکی ساحل تو شدی فانوس دریا
بزار اعتراف کنیم که مثه تو نیست توی دنیا
قول میدم قسم بجونت آخرین خط و نشونه بجون خودت نباشی
مگه من تو دنیا غیر تو کسی دیگه ای دارم
من فقط می خوام به تو بگم
دوست دارم

 

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو