loading...

98music02

  Download Song By Alireza Bahmani - Ta Abad  *** چه خوبه لحضه هامون چه حالین دلامون من مطمئنم این عشق خوبه واسه دوتامون دوست دارم اون نگاتو صدای خنده هاتو زندگی رو روال

♥حسـ ــین♥ بازدید : 24 دوشنبه 06 آبان 1398

 

Download Song By Alireza Bahmani - Ta Abad 

***

چه خوبه لحضه هامون چه حالین دلامون

من مطمئنم این عشق خوبه واسه دوتامون

دوست دارم اون نگاتو صدای خنده هاتو

زندگی رو رواله همچی خوبه با تو

تو .. توکه می دونی توی قلب من تا ابد جاته

 

عشقم با تو می مونم قلب دیونم دیگه همراته

تو .. توکه می دونی توی قلب من تا ابد جاته

عشقم با تو می مونم قلب دیونم دیگه همراته

حسی که به تو دارم یه حس فوق العادست

قربون اون دلت برم که خیلی صاف و سادست

تو اون نگاه اول تو قلب من نشستی 

نمیزارم که هیچ وقت جات و بگیره هیچکس

تو .. توکه می دونی توی قلب من تا ابد جاته

عشقم با تو می مونم قلب دیونم دیگه همراته

تو .. توکه می دونی توی قلب من تا ابد جاته

عشقم با تو می مونم قلب دیونم دیگه همراته  

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :7.76MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :2.73MB 

***








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو