loading...

98music02

کجایی که داره بی تو نفسم میگیره تورو میخوام کنارم بی تو آروم ندارم نمیتونه جاتوکسی تو دلم بگیره فقط تورو میخوام من بی تو آروم ندارم بی تو زندگی محاله بی تویه روز یه ساله دلم برات چه تنگه دنیا با توقشن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 114 سه شنبه 13 شهریور 1397

کجایی که داره بی تو نفسم میگیره
تورو میخوام کنارم
بی تو آروم ندارم
نمیتونه جاتوکسی تو دلم بگیره
فقط تورو میخوام من
بی تو آروم ندارم
بی تو زندگی محاله
بی تویه روز یه ساله
دلم برات چه تنگه
دنیا با توقشنگه
میبوسمت یه عالم

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=7534


آروم میشه خیالم
با تو همش رو ابرام
نباشی خیلی تنهام
تو دنیا هیچ کسو از توبهتر ندیدم
یه تار موتو عزیزم به صد تا دنیا نمیدم
به آرزوم میرسم با تومن خوشبختم
تمام عمرم شب وروز دنبالت میگشتم
قلبم
مال تو
جونم
مال تو
عشقم
من به تو مینازم
نفسم
قلبم
مال تو
جونم
مال تو
عشقم
من به تورو دوست دارم
عزیزم
کجایی که داره بی تو نفسم میگیره
تورو میخوام کنارم
بی تو آروم ندارم
نمیتونه جاتوکسی تو دلم بگیره
فقط تورو میخوام من
بی تو آروم ندارم
عشق همیشگیمی
تمام زندگیمه
همش تو رویاهامیو
مثه نفس باهامی
تو خوبی وخواستنی
پاکی و دوست داشتنی
هرجای دنیا باشی
الهی زنده باشی
تو دنیا هیچ کسو از توبهتر ندیدم
یه تار موتو عزیزم به صد تا دنیا نمیدم
به آرزوم میرسم با تومن خوشبختم
تمام عمرم شب وروز دنبالت میگشتم
قلبم
مال تو
جونم
مال تو
عشقم
من به تو مینازم
نفسم
قلبم
مال تو
جونم
مال تو
عشقم
من به تورو دوست دارم
عزیزم
کجایی که داره بی تو نفسم میگیره
تورو میخوام کنارم
بی تو آروم ندارم
نمیتونه جاتوکسی تو دلم بگیره
فقط تورو میخوام من
بی تو آروم ندارم.
.
.تو به من نشون دادی.
.زندگی یعنی امیدو توبمن نشون دادی
میرسه صبح سپید و تو بمن نشون دادی
دست به دست از ابتدارو
پا به پا تو جاده هارو
معنی واژه ی مارو
با توئم تا انتهارو
تو بمن نشون دادی
زندگی یعنی امیدو توبمن نشون دادی
میرسه صبح سپید و تو بمن نشون دادی
تو بمن نشون دادی چطور سر پا بمونم
اگرم خوردم زمن پاشم چه آسون میتونم
تو به من نشون دادی چجوری از عشق بخونم
احتمالا میدونستی راهشو نمیدونم
تو به من نشون دادی دوستت دارم چه رنگیه
جمله ی عاشقتم چه جمله ی قشنگیه
تو بمن نشون دادی عهد همیشگی چیه
عاشق بی قید و شرط قهرمان اصلی کیه
زندگی یعنی امیدو توبمن نشون دادی
میرسه صبح سپید و تو بمن نشون دادی.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو